svar på frågor #2

Felicia: tips på sidor för julgranspynt? :D
svar: Håll ut Felicia! Det kommer tips för julpynt snart på bloggen ;)
Evelina:min fråga handlar om julbak.. vad tycker du att man måste ha för godis/kakor till jul? (:
svar: Min favorit är knäck helt klart, sen finns det massa annat gott :)
Anna: vilken är din favoritren? vem är snabbast?
svar: Helt klart Rudolf, både snabbast och min favorit!
Anonym: är du oskuld?
svar: För det första, varför undrar ni sådant? Det är inte så trevligt.. Men jag trodde det var rätt så klart? Jag har ju tomte nissar eller hur? Mina egna barn.
Elin: jag har ett problem, min son är 6 år och ett riktigt monster. han gör inget snällt, och är en riktig rackarunge. ska jag köpa julklappar ändå eller vad tycker du? hjälper pepparkakor kanske?
svar: Hej Elin, jag tycker om din son beter sig som ett monster är det väl bra om du snackar med han om vad du tycker. Sen ska man aldrig straffa någon under jul. Köp ändå något fint åt din son!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde du var oskuld..

2010-12-20 @ 09:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0