svar på frågor #4

Anonym :jag hatar din blogg, lägg ner den! du är ful & tjock
det var ju inte så kul att höra. Sluta titta in här i så fall, sen är det ju över den 25 så.. håll ut..

Anonym: kan inte du lägga upp bilder från verkstaden? eller kanske göra videoinlägg
Jag kan inte lägg upp bilder från verkstaden, tyvärr & jag hade faktiskt gjort ett videoinlägg men det gick lite snett och jag kan inte ladda upp det. I'm sorry


Anonym : 1. tror du på att kronprinsessan är gravid?
2. vad får kungen i julklapp i år? efter otrohetsaffärerna? kol?
3. vad tycker du om keshas nya album?
oj, många frågor..
1. nae...
2. Jag har faktiskt hört att kungen läser min blogg dagligen så jag kan ju inte skriva vad han ska få för då får han ju reda på det innan. Men shh, jag tror han kommer gilla det :)
3. Gaad, I looove it. Hon är så ung och nyskapande, hennes låtar är faktastiska att skaka loss till!

ditt största fan!: vad ska du ge tomtemor i julklapp?
tyvärr samma här, kan inte skriva det för då får hon reda på det i förväg

Anonym : hej, jag har en fråga till dig. det är såhär att jag ska köpa en katt till min lillasyster i julklapp, och då ska jag lägga den i en låda under granen, så jag undrar hur länge den klarar sig där utan att dö. för det hade ju varit lite synd om det var död när hon öppnade, hon hade nog inte blivit så glad då...
Gud, är du allvarlig? Ja jag tror absolut inte att den klarar sig där länge, så får du göra lufthål i lådan. Men stoppa dit julklappen precis innan ni ska öppna. Men det var en jättegullig julklapp du har ordnat! :)

josefine: hur gör man om man inte har varit snäll under året? kan man gottgöra det på något sätt?
ja du Josefine... Du får väl göra riktigt bra ifrån dig nu de sista dagarna, det ska nog lösa sig. Hjälp din familj och vänner och såklart andra också så ska det nog gå bra ska du se (:

Evelina: hejhej! fin blogg du har! min fråga handlar om julbak.. vad tycker du att man måste ha för godis/kakor till jul? (:
först av allt, tack så mycket! Älskar att få beröm för min blogg! Jag tycker att pepparkakor, lussekatter, choklad, polkagrisar, och annat gott ska vara med.

Anonym: hur firar du jul i år?
Med familjen & mina nissar!

viktor: haha, fett B blogg. jag undrar tomten, finns du på riktigt? (A)
Hehe, viktor vad tror du? Jag sitter ju här och skriver i min lilla blogg. Trodde du att det var två 15åriga tjejer som låtsades vara jag och skrev hittepå-inlägg om min verkstad och julen? Du är för rolig du (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0