svar på frågor #3

Anonym: vad gör du för att få ditt skägg så lockigt och blankt? balsam?
jag har ett speciellt balsam som tomtemor köpte till mig för några veckor sedan, det är loreal och speciellt för blond hår :)

anna: jag älskar din blogg, den är supermysig! min fråga till dig är: har du någonsin varit otrogen?
gud, nej! skulle aldrig göra något sådant..

Jullis: Haha -om du nu är Tomten undrar jag om du vet vad jag önskar mig i julklapp???
//Jullis


haha, klart jag vet. du vill ha samma sak som alla de andra kidsen, en iphone 4!

kalle: vilken parfym använder du?
Jag fick faktiskt en ny parfym nu i födelsedagspresent, så den använder jag. Från hugo boss. tomtemor gillar!



Anonym: har du någonsin photoshopat dina bilder?

nä, jag vet inte.. jag förstår mig inte riktigt på photoshop! Men visst någongång när jag har haft en stor finne i ansiktet har jag väl redigerat bort den.. Men jag har gjort tänderna vitare eller fixat hyn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0